ورود جدیدترین روش‌ غرفه سازی به بازار ایران

استند های پارچه ای به سرعت در حال کسب محبوبیت در صنعت نمایشگاهی در جهان و بدنبال آن در ایران هستند. با سازه های پارچه ای نگاران در هر نمایشگاهی بدرخشید.ویژگی‌های ممتاز این سازه‌ های نمایشگاهی را می‌توان اینچنین عنوان کرد:

  • وزن سبک
  • قابلیت چیدمان استندها و سازه ها در شکل‌های مختلف (قابلیت ترکیب پذیری)
  • جلب توجه بصری
  • سرعت بالا در نصب و جمع آوری
  • قیمت مقرون به صرفه
  • عدم آسیب رساندن به طبیعت
  • قابلیت استفاده مجدد(سال‌ها قابلیت استفاده مجدد)
  • عدم رفلکس نور
  • قابلیت شستشوی پارچه چاپ شده

در مجموع این مزایا موجب شده، استند های پارچه ای روشی مناسب و به صرفه برای ساخت غرفه های نمایشگاهی و غرفه های پرتابل در سالن‌های همایش، هتل‌ها‌ و مراسم‌های مختلف باشند.

بویژه برای شرکت در نمایشگاه‌های خارجی شما، این یک آفر ویژه است که شما بدون هیچ نگرانی برای ساخت غرفه در یک کشور غریبه، غرفه پیش ساخته و آماده را با خود به نمایشگاه ببرید در کمتر از چند دقیقه و بدون داشتن هیچ دانش فنی خاصی آن را برپا کنید. ضمن اینکه بدلیل سبک بودن این سازه‌ها و چاپ پارچه قابل تاشدن، شما هیچ نگرانی از بابت حمل استند ها و اضافه بار برای خروج از کشور نخواهید داشت.

این روش برای ساخت غرفه‌های کوچک، متوسط و حتی غرفه‌های بزرگ نمایشگاهی مناسب است. استند پارچه ای نمایشگاهی روشی مطمئن برای تاثیر بر شرکت کنندگان و بازدید کنندگان نمایشگاه های تجاری است.
مزیت های استفاده از استند های پارچه ای هنوز برای بسیاری از فعالان صنعت نمایشگاهی ناشناخته مانده است.برای اینکه تاثیر بیشتری بر مخاطبان خود بگذارید، از استند های پارچه ای استفاده کنید.
برای اینکه واقعا از این تاثیر بهره برداری نمایید باید کمی خلاق باشید. از یک بک گراند ساده فراتر بروید. پارچه های چاپ شده لازم نیست فقط به یک دیوار نمایشگاه شما محدود شوند. آن‌ها همچنین می توانند به عنوان استند های نمایشگاهی برای غرفه های کوچکتر و برج‌های نمایشی و تونل‌های پارچه ای برای غرفه های بزرگتر و دیوارهای جانبی و تابلو‌های آویز مورد استفاده قرار گیرند.
به عنوان یک نمونه آزمایش شده و اجرا شده در نمایشگاه‌ها، استند چرخان فراز می‌تواند این اطمینان را ایجاد کند که برند شما از سراسر سالن نمایشگاه یا سالن همایش به خوبی دیده شود.

شاید تصورش سخت باشد که با سازه‌های پارچه ای بتوان تا این حد خلاقیت ایجاد کرد، اما تجربه اجرایی ما نشان داده، که شما با این سازه‌ها قابلیت‌های بسیار خوبی برای ساخت یک غرفه نمایشگاهی چشمگیر و جذاب خواهید داشت.
برخی ایده‌‌ها برای طراحی غرفه چمدانی و برخی نمونه کارهای اجرا شده غرفه سازی را می‌توانید در صفحه غرفه سازی سبز و همچنین در اینستاگرام نگاران و یا در کانال‌های اشتراک ویدئو درتماشا، آپارات و یوتیوب نگاران مشاهده نمایید.